Sprchový gel a Šampon s bulharskou růží

Dnes se koukneme hned na dvě novinky na eshopu Hristina.cz , který za poslední dobu prošel změnou , kterou s nadšením vítám, je přehlednější a jeho modernější kabátek je opravdu povedený. Navíc přibyl i IG účet odkaz zde. S touto firmou delší dobu spolupracuji a zatím jsem byla téměř vždy spokojená. A dnes tomu nebude jinak, k testování jsem si vybrala novinky s Bulharskou růží a to šampon a sprchový gel. Oba produkty mají téměř totožné obaly, jsou bílé, s růží a pumpičkou. Za tu jsem vděčná, jelikož je aplikace o mnoho jednodušší. Obaly jsou jednoduché , neurazí a ani nenadchnou, na mě působí trochu retro. Ale nejdůležitější je samozřejmě obsah a jeho funkce.


Sprchový gel s růží


Sprchový gel má pouze 100 ml a seženete ho za cca tři stovky, což tedy rozhodně není málo a ještě za takové množství. Složení je samozřejmě přírodní a můžete si ho prohlédnout na fotce níže. Sprchový gel je spíše tekutější a čistě průhledný. Voní velmi výrazně po růžích, taková směs vůně hydrolátu a éterického oleje, což by i odpovídalo složení. Aroma je opravdu hodně intenzivní a trošku zvláštní, což je asi dáno obsahem heřmánku. Mě osobně velmi voní i když je to maličko retro vůně a ne každému sedne. Já jsem z ní ,ale nadšená, protože aroma růží i když trochu silnější, já rozhodně můžu. Se sprchovým gelem se myje dobře, poměrně dost pění. Stačí menší množství na umytí celého těla. Provoní vám nejen koupelnu ,ale i pokožku na které vůně nějakou tu hodinku i zůstává. Gel by měl hydratovat a neměl by vysušovat, což potvrzuji. Žádné vysušení se nekoná,ale žádná péče navíc také ne. Prostě klasický sprchový gel s přírodním složením. Weleda je v péči určitě lepší, tady bych řekla, že je hlavním bonusem právě vůně a to, že na kůži přetrvává. Pokud jste milovníky růží a není vám líto dát za sprchový gel takové peníze a dostat jen 100 ml s klidným svědomím mohu doporučit. Já osobně bych si ho pro sebe znovu nekoupila, preferuji hlavně péči o pokožku,ale jako dárek bych ho klidně kamarádce nebo mamince koupila. Právě proto, že člověk by si sám dražší sprchový gel nekoupil,ale ta vůně udělá radost.


Shrnutí:
Plusy:
+ silnější vůně ,která na pokožce přetrvává nějakou tu hodinku
+ stačí menší množství
+ přírodní složení
+ praktické balení

Mínusy:
- malý objem
- vysoká cena


Hodnocení: 6/10

Šampon s růží na podporu růstu vlasů

Tenhle šampon je opět balený stejně, takže pokud je budete mít na vaně vedle sebe stejně jako já, doporučuji trochu se soustředit, jelikož záměna může být raz dva! Šampon by měl aktivovat růst vlasů, zlepšit hydrataci, učinit vlasy zářivějšími a hydratovanými. Navíc nemá vysušovat pokožku hlavy, plus by měl zlepšovat rozčesávání vlasů. No slibuje toho hodně že? Složení je opět přírodní a původně jsem ho koupila příteli, víte jak já to mám s těmi přírodními šampony :/ Nesedí mi a volím profi péči. Jenže šampon opět velmi výrazně voní po růžích takže přítel odmítl používat takhle holčičí věc, což se mu nedivím a testování tedy bylo na mě.


Balení je opět jen 100 ml za stejnou cenu, což tolik není, za šampony já utrácím mnohem víc. Takže tady mě cena tak neprovokuje. Jenže jak mám husté a dlouhé vlasy, mám obrovskou spotřebu a šampon mi mizí doslova před očima!!! A není to tím, že by málo pěnil a tak bych plýtvala zbytečně, to určitě ne, naopak pění velmi, velmi dobře. Takže mě by tenhle šampon vyšel sakra draho kdybych ho chtěla používat pravidelně. No nicméně, na kratší vlasy proč ne. Tam stačí jedno pumpnutí. S šampon se tedy pracuje díky vyšší pěnivosti dobře, vrzací pocit po smytí je minimální. Vlasy úžasně voní po růžích a tato vůně v nich i nějakou chvilku přetrvává. Na konečky jsem samozřejmě musela použít kondicionér, takže rozčesávání jsem posoudila jen na ofině. Kde tedy rozhodně není nějak snadné,ale ani velký průšvih. Ale tohle mám téměř u všech přírodnějších produktů na mytí vlasů. Po vyfoukání jsem byla nadšená, vlasy nejsou zatížené, jsou vzdušné, voňavé a hodně lesklé. Efekt nadýchaných vlásků vydržel i docela dlouho a jsem se šamponem v tomto ohledně dost spokojená. Ale kvůli spotřebě určitě o koupi neuvažuji,ale jinak jeden z nejlepších přírodních šamponů jaké jsme vyzkoušela.

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ dobře se s ním pracuje
+ vlasy jsou pěkně lesklé
+ bez pocitu zatížení

Mínusy:
- velká spotřeba pro dlouhé vlasy
- pouze 100 ml 

Hodnocení pro krátké vlasy,kde není takový spotřeba : 9/10
Hodnocení pro mé dlouhé a husté : 7/10

Komentáře

  1. Za tu cenu jsou to opravdu prckové...

    OdpovědětVymazat
  2. Za tu cenu jsou to opravdu prckové...

    OdpovědětVymazat
  3. Růže zbožňuji i v kosmetice, ale za tak malé balení... nevím jestli bych do toho šla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Zlozenie je zaujimave. Vyzera, ze penivou zlozkou bude saponaria oficinalis. Stretla si sa s nou aj v inej kozmetike?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky