Redken All Soft vlasový krém ve spreji

Po delší době tu mám pro vás opět skvělý tip na vlasovou péči, opět se podíváme do nabídky mé oblíbené značky Redken. Kosmetika Redken Laboratories byla založena v roce 1960 americkou herečkou a podnikatelkou Paulou Kent, která chtěla skoncovat s používáním dráždivých přípravků,které na ní často aplikovali při natáčení. A tak se pustila do výroby kosmetiky,kterou můžete používat na denní bázi a to i pokud máte citlivou pokožku. Což se jí velmi dobře povedlo a dnes je značka Redken jednou z nejoblíbenějších firem na trhu s profesionální vlasovou kosmetikou. 


Konkrétně dnes budeme mluvit o nadstandardní vlasové péči - o Vlasovém spreji z řady All Soft. Ten byl vyvinut speciálně pro potřeby citlivých, křehkých a suchých vlasů. Ano a to přesně po létě jsou mé dlouhé a melírované vlásky. Tento sprej používám vždy 2x ročně ( vypotřebuji celé balení ) a to během zimy a po létě nebo během něj. To jsou dvě období, kdy barvené a zvláště odbarvované vlasy dostávají hodně zabrat. Díky používání tohoto spreje omezíte i krepatění,které nás zlobí dost přes zimu. Sprej dodává vlasům okamžitou hydrataci, výživu a dokonce i krásná lesk. Což mohu jen a jen potvrdit. Vlasy se mnohem víc lesknou a je to opravdu viditelné i na mích světlých vlasech, takže efekt pro tmavovlásky musí být překrásný. Dokonce chrání i před tepelných poškozením - před fénováním, kulmování u žehlením. Což je skvělé, nemám v dnešní moderní době ráda přípravky ,které jsou jen na jeden problém,ale nechrání před teplem nebo naopak chrání,ale zas vlasům nic nedají. Nerada totiž vlasy zatěžuji několika styling přípravky najednou.

Takže si shrneme jeho účinky a rovnou k nim připíši zda je to pravda či nikoliv. A posoudit to už můžu opravdu skvěle, tento přípravek už používám několik let a buď si ho kupuji sama nebo dostávám jako dárek od kamarádky :)

Účinky:

  • Revitalizuje - revitalizace znamená oživení, obnovení a ano na pohled jsou vlasy mnohem hezčí a vypadají zdravěji
  • Regeneruje - rozhodně ano, při pravidelném používání nejsou mé vlasy vysušené, méně se lámou a jsou pružnější, poddajnější
  • Posiluje - asi ano, méně se lámou jak jsem psala výše
  • Dodá lesk - rozhodně ano, u tmavovlásek bude efekt ještě lepší
  • Hladký vzhled - ano, tím že se nejedná o čistě přírodní produkt vlas dokáže uhladit a na pohled hodně vylepšit
  • Chrání před teplem - tohle moc posoudit nedokážu, rozhodně z toho mám dobrý pocit, že vlasy aspoň trochu i chráním,ale jak říkám důkaz opravdu nemám 
Takže jak sami vidíte jedná se o můj zamilovaný produkt a jsem s ním hodně spokojená a určitě tohle není mé poslední balení. 


Sprej se aplikuje do celých délek, určitě ,ale nestříkejte ke kořínkům. Minimálně cca 4 cm od kořínků! Já se vždy hlavně soustředím na konečky. Aplikuje se do vlhkých, ručníkem vysušených vlasů a po klasickém umytý šamponem a ošetření kondicionérem nebo maskou. Poté už vlasy upravte jak jste zvyklé. Sprej krásně voní, něco mezi mandlovou vůní od L'Occitanu a kokosem. Překrásná vůně :)

Shrnutí:
Plusy:
+ balení vydrží dlouhou dobu
+ vyživuje i chrání před teplem
+ dodá lesk bez pocitu zatížení nebo "zmaštění" vlasů
+ krásně voní 

Mínusy:
- nenašla jsem 

Hodnocení: 10/10 


Komentáře

  1. Anonymní7/13/2017

    Ahoj, jsou v něm silikony? Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Redken má silikony, jsou to nějaké lepší než v běžné kosmetice,ale jsou tam, proto jsem radši psala , že to není přírodní a vzhledově to vlasy pěkně uhladí, což jsou ty silikony. Já mám vlasy chemicky barvené, žádná příroda,takže mě víc vyhovuje klasický kosmetika ze salonů, než běžně dostupné nebo přírodní produkty :) Zkoušela jsem Loreal profi, Tigi, Kerastase, Tony ,ale nic mi nesedlo jako tenhle od All Soft řady :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky