Pleťová maska s mořskou řasou

Masky a já, to je kategorie sama pro sebe. Doma musím mít minimálně tři na výběr,ale většinou jich tu mám mnohem víc. Masky jsou podle mě nezbytnou součástí kvalitní péče o pleť. Používám je podle aktuálních potřeb mé pleti klidně i 4x týdně. Díky nim zvládá moje pleť vysazení antikoncepce lépe než jsem čekala. Dnes si,ale výjimečně nebudeme ukazovat masku čistící,ale pečující - vhodnou pro normální, suchou nebo dehydratovanou pleť. Koupila jsem si ji přes eshop , ale upřímně už moc nevím na jakém. ,Aktuálně jsem jí našla jen zde, takhle kosmetika se u nás asi moc nechytila a nějak z eshopů mizí. Já jsem od nich zatím zkusila jen krém na pleť, oční krém a tuhle masku, a upřímně pouze s touhle maskou jsem hodně spokojená,ale ostatní za to nestojí.


Maska je tedy značky Planeta Organica, což je přírodní značka bez PEG, SLS či parabenů. A pochází s Kamčatky. Primárně je tedy určená, jak jsem psala výše na dehydratovanou, sušší pleť,která je povadlá či našedlá Vzhledem,ale k obsahu řas se rozhodně hodí i v boji proti vráskám. Obsahuje totiž hnědou řasu ,která je bohatá na minerály a výživné látky a dokáže tedy Vaší pleť nabít živinami. Dále tu je řasa Laminária, která podporuje syntézu kolagenu, kterému vděčíme za mladistvou pevnou pokožku. Zlepšuje tedy i její pružnost. A nesmí tu chybět ani mořské bahno,které čistí a obsahuje minerály. Kompletní složení vidíte na fotce.



 Za mě tedy složení zajímavé. Maska má 75 ml a stojí stovku, takže za mě opravdu není na co si stěžovat. Kdyby takové zajímavé složení mělo víc takhle levné kosmetiky bylo by to víc než fajn.

Maska vypadá jako hustší a přitom jakoby lepkavější brčál s bahnem v jednom :) Voní zajímavě, není to ani příjemné a ani nepříjemné, prostě zvláštní. Maska obsahuje menší kousíčky,takže tak trochu funguje i jako peeling,ale samozřejmě není primárně peelingová! Na to jsou lepší přípravky. Maska se hezky nanáší, já na ní používám štětec , díky němuž stačí menší množství. Na obličeji lehce hřeje a to ihned po kontaktu s pokožkou. Je to příjemné, žádné pálení nebo tak něco, jen příjemné teplo ,které postupně odeznívá. Masku nechávám působit 10-30 minut, podle toho jak je mi příjemná. Někdy mě trošičku po odeznění tepla poštipuje, nic co by se nedalo vydržet. Po smytí je pleť lehce zarůžovělá,ale nic výrazného a do půl hodinky je klid. Masku díky tomuto určitě nedoporučuji na pleť citlivou či dokonce alergickou. Ono většinou vše co obsahuje řasy je trochu silnější, vím to z profi masek. Ale zas ten efekt co řasy umí je opravdu dobrý.


Po smytí , je kromě jemného růžového nádechu pleť božsky jemná a hladká. Když odezní lehké zrůžovění je pokožka projasněná a viditelně oživená. Efekt na vrásky mohu posoudit pouze v oblasti krku a tam  je opravdu trošku zjemňuje. Na obličeji oceňuji, že neucpává póry a nedělají se mi po ní záněty. Používám kvůli tomu, že mám pleť smíšenou pouze jednou za 14 dní. Pokud máte pleť mdlou,normální až zralou klidně po vyzkoušení, používejte mnohem častěji :) Za mě fajn maska,která stojí za vyzkoušení.


Shrnutí:
Plusy:
+ příjemně na pleti hřeje
+ krásně vyhlazuje a lehce vypíná
+ pokožka je projasněná a vypadá lépe
+ ideální na pleť ,kterou trápí vrásky
+ stačí menší množství
+ nízká cena a větší množství masky v tubě

Mínusy:
- maličko je po ní pleť zarůžovělá, nehodí se tedy pro citlivou nebo alergickou pleť
- horší dostupnost

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Vypadá dobře, vůbec tuto značku neznám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky