Detoxikační set a set na celulitidu Weleda

Dnes tu mám pro Vás pořádnou porci novinek, od Weledy jsem totiž na testování obdržela dva překrásné sety,které mají nachystané na léto s dárečkem. Jeden set je Březový detoxikační a obsahuje hned dvě balení Bio Březové šťávy a jako dáreček tu najdete lahev. Druhý set je zaměřený na tělo a to konkrétně na redukci celulitidy a obsahuje Březový olej, Březový sprchový peeling a jako dáreček masážní houbu. Oba sety najdete zde na oficiálním eshopu . A teď už se podíváme na to jak jednotlivé sety dopadli a zda za to opravdu stojí. 


Březový detoxikační set



Set obsahuje rovnou dvě plná balení Bio Březové šťávy bez přidaného cukru, takže rozhodně se nemusíte bát kalorií navíc. Šťáva napomáhá očistě a detoxikaci organismu, díky schopnosti urychlit vyplavování škodlivin z těla. Flavonoidy obsažené ve šťávě působí mírně močopudně a tímto způsobem urychlují vyplavování škodlivin. Listy kromě toho , že fungují jako diuretikum, pomáhají léčit i revma, dnu a všeobecně prospívají,když trpíte na onemocnění ledvin nebo močového ústrojí. Takže pro mě bylinka jako dělaná. Dále také pomáhá snižovat krevní cholesterol a působí na otoky. Které teď v létě trápí kde koho :/


Navíc co je mi velmi sympatické, tedy kromě samotných účinků, je že březové listí má Weleda od nás z České Republiky :) Konkrétně z Jižních Čech a můžete si být jistí, že je tento dodavatel jeden z nejlepších a proto se pro něj firma rozhodla. Takže nákupem produktů ,které obsahují břízu - podporujeme českého podnikatele, což je mi víc než sympatické.


Balení tedy obsahuje dvě skleněné lahvičky z tmavšího skla, aby nedošlo k znehodnocení ,které dále ředíte s neperlivou vodou. K tomu Vám pomůže přiložená lahev na objem 0,5 l. Je krásně světle zelená, lehoučká, dokonale padne do ruky a má praktickou hubičku a dobře těsnící zavírání. Doma mám lahví víc, nějaké skleněné,ale stejně mám nejraději tuto pro její lehkost a praktičnost, Navíc díky barvě vypadá tak jakoby zdravěji :))



Denně byste měli vypít 2 polévkové lžíce této šťávy, s tím, že jednu ráno a druhou večer. A celkově v období užívání napomoci detoxikaci pitím většího množství čisté vody. Set Vám tedy vystačí na intenzivní dva týdny očistné kúry.

Složení samotné šťávy je velmi jednoduché:


Šťáva je bez cukru, takže má poměrně neutrální lehce bylinkovou chuť zlepšenou citronovou šťávou. Pití je tedy svěží a moc příjemné. Tím, že po otevření uchováváte v lednici je celý proces teď ve vedrech o dost příjemnější. Můžete podávat i ve sklenici s ledem a plátky citrusů a hned  máte zdravý drink. Nebo stejně jako já použít přiloženou lahev a můžete popíjet nejen doma,ale i na cestách. Tím, že je lahev půl litrová dokážu si i lépe ohlídat pitný režim.


Kúru už mám celou vypotřebovanou a na podzim si jí ráda zopakuji. Celkově jsem si po tu dobu hlídala pitný režim a pročistila se mi trošku i pleť, respektive lépe se mi hojily pupínky. Tím, že poměrně často trpím na záněty močových cest je tahle kůra pro mě ideální a přesně na míru. Navíc není ani v rozporu s mou léčbou TCM. Za mě tedy velká spokojenost a vřele doporučuji.


Shrnutí:
Plusy:
+ čisté a navíc bio složení
+ bez cukru
+ vhodné pro všechny, bříza není návykovou ani škodlivou rostlinou
+ suroviny pochází z ČR
+ zvýhodněná cena a dárek navíc
+ skvělá lahev na pití
+ zlepšuje stav pleti i celkově to jak se cítíte

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10


Březový set na celulitidu


Na tento set na celulitidu jsem se těšila opravdu hodně, jelikož obsahuje olejíček ,který jsme kdysi vyzkoušela v mini verzi a krásně mi voněl. Tudíž jsem byla velmi zvědavá jak mi sedne jeho velké balení. Ale nebudeme předbíhat. Set obsahuje klasické velké balení Sprchového březového peelingu , Březový olej a masážní sisalovou houbu jako dárek.


Sisalová houba jak vidíte na fotce je akorát velká a dobře sedne do ruky, navíc má u takový úchyt, aby Vám mokrá houba neklouzala v ruce. Houba se používá ve sprše, po namočení příliš nezměkne a dokáže dobře prokrvit oblasti postižené celulitidou. Hodí se na místa se ztvrdlou kůží  jako jsou lokty, koleny a paty. Pak samozřejmě právě na oblasti zadečku a stehen, kde nás pomerančová kůže trápí nejvíc. Já osobně používám houbu jednou až dvakrát týdně. A tento den vynechávám na dané oblasti sprchový peeling, přijde mi to už zbytečné. A jsem s houbou spokojená. Určitě tím, že je silnější není vhodná na oblast prsou a citlivějších partií.


Sprchová peeling

Je v praktické tubičce o objemu 150 ml, upřímně klidně by mohl být i ve větším balení, je totiž mnohem lepší než dražší kolega od L'Ocittane.

Složení je opět velmi pěkné:


Líbí se mi , že částečky nejsou příliš ostré,ale ani moc jemné, peelingový efekt je tak akorát a bude vyhovovat i velmi citlivé pokožce. Částečky nejsou totiž ze skořápek,ale z vosků - karnaubského a včelího. I když se jedná o produkt do sprchy díky sezamovému oleji se nemusíte bát vysušení, což poznáte ihned po vymáčknutí produktu na ruku. Peeling je krásně hustý a krémový.
Stačí menší množství na celé tělo a rozhodně nebudete mít pocit nějaké pálení nebo následného vysušení ba naopak.


Vůně je jemná, citrusovo-bylinková a za mě velmi povedená. Jeden z nejpříjemnějších sprchových peelingů jaký jsem kdy, měla a rozhodně doma není naposledy.

Shrnutí:
Plusy:
+ částečky nejsou ostré a i přesto je peeling efekt velmi dobrý
+ praktické použití ve sprše
+ nevysušuje
+ příjemně voní
+ přírodní složení

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Březový olej na celulitidu


Olej je balený v tmavém skle stejně jako detoxikační nápoj. Olej má opět pěkné přírodní složení a jednou z hlavních surovin je tu opět extrakt z listů Břízy Bělokoré. Ve formě aplikace na pokožku extrakt opět pomáhá detoxikovat, rozproudit lymfu a urychlit látkovou výměnu v pokožce. Extrakt z Listnatce ostnitého zase umí zmírnit otoky a tím zlepšit nejen stav pokožky,ale i lymfy. A nemůže chybět ani Rozmarýn,který silně detoxikuje, tonizuje a čistí. Na celulitidu je to jedna z nejoblíbenějších a neúčinnějších bylinek vůbec.

Dále tu najdeme samozřejmě samotné oleje:
  • Olej ze semen meruňky - zlepšuje pružnost hydrataci a zklidňuje pokožku
  • Olej z pšeničných klíčků - olej velmi bohatý na minerály i vitamíny, výrazně zlepšuje pružnost pokožky, ideální i pro pokožku zralejší, 
  • Jojobový olej - hydratuje, vyživuje a není příliš mastný




Složení je opravdu moc pěkné, navíc studie potvrdili zlepšení stavu pokožky po 28 dnech o 21% což není málo. Ale teď se koukneme na to jak vyhovuje mě.


Olejíček je lehounce nazelenalý. Vůně je velmi zvláštní, taková travnatá a rozmarýn tu ani tolik necítím. Spíš maličko jakoby citrusy,ale jen nepatrně. Mě osobně se vůně líbí,ale je mi jasné, že nebude ideální pro všechny. Nicméně nebojte po chviličce na pokožce není cítit.


Olej je středně hustý a stačí ho menší množství jinak se bude hodně dlouho vstřebávat. Jako všechny oleje i tento je lepší nanášet na vlhčí pokožku, nejen , že se lépe vstřebá,ale zlepšíte i hydrataci. Olejíček jsem nanášela komplet na celé tělo , složení je totiž jemné a povzbudit lymfu potřebujeme po celém těle,ale samozřejmě můžete používat tak jak byl předurčený a to na partie postižené celulitidou. A výsledky? Lahvičku mám prázdnou , měsíc vydržel, takže mohu zhodnotit. Pokožka je samozřejmě krásně jemná, bez pupínků, protože asi pěkně hojí i drobné záněty. Řekla bych, že je pokožka jakoby pevnější možná i pružnější, prostě na dotek působí lépe. Celulitidu mám trochu na stehnech, všimla jsem si zde trochu vypnutější pokožky, takže o fous je kůže hladší. Ale upřímně po měsíci nemohu čekat zázraky. Určitě si olej koupím znovu a budu ho mít doma na střídání s krémy apod. Líbí se mi složení a účinky. Uvidíme jestli při pravidelnější péči bude celulitida ustupovat , přeci jen z velké části za to může zpomalený lymfa, takže nějaký efekt dlouhodobější by tento olejíček mít mohl. Za mě tedy fajn na zpevnění pokožky, zlepšení pružnosti a bonusem je , že ho můžu použít na celé tělo. Pokud čekáte zázraky na pomerančovou pokožku tady ho nenajdete, přeci jen je to jemná kosmetika bez chemie.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ jemná zvláštní vůně
+ stačí malé množství
+ lze použít na celé tělo
+ kůži pěkně zpevňuje, hydratuje, regeneruje a je na omak mnohem hezčí

Mínusy:
- zázrak na celulitidu se nekoná

Hodnocení na celulitidu: 5/10
Hodnocení jako pečující a zpevňující olejíček: 9/10

Komentáře

  1. Já tuto řadu nezkoušela, ale klidně bych vyzkoušela. Weledu celkově mám hodně ráda, měla jsem sprchový gel a olej granátové jablko a boží! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky