Brusinka a Med od Lavery

Dnes to bude hodně krátká recenze na dva sprchové produkty od bio značky Lavera,které jsem koupila na eshopu před delší dobou v akci, nevím zda značka předělává obaly nebo se jednalo jen o výprodej eshopu,ale každý vyšel do stovky, takže proč to nevyzkoušet.


Od Lavery jsem toho moc ještě nevyzkoušela , takže jsme byla zvědavá. Rozhodla jsem se nakoupit hned dva sprcháče a to Med a Brusinku. Oba mají 150 ml a spotřeba je tak nějak normální ani malá a ani je nemáte pryč rychlostí blesku.

Medový sprchový gel




Sprchový gel má být šetrný díky kokosovým a cukrovým tenzidům, dále obsahuje samozřejmě zmíněný med a mléko. Překvapila mě kombinace s meduňkou, přeci jen med je taková teplejší vůně a meduňka naopak osvěžující. Ale po přivonění bohužel vůbec meduňku cítit není,ale převažuje sladká ,ale hodně jemná vůně. Pro milovníky medu jako jsem já je to trošku zklamání. Gel je středně hustý a velmi dobře se s ním pracuje, trošku pění ,ale jako koupelový gel / pěnu ho použít moc nejde, takže to ani nezkoušejte.


Když kouknete na složení neobjevíte stejně jako já meduňku, takže se asi bude jednat spíše o vonný aspekt v Parfemaci,která je hodně vysoko ve složení,ale nebojte jedná se o éterické oleje.  I když má gel pěkné složení žádná pecka to není. Sice nevysušuje,ale ani o pleť nepečuje. Prostě nuda. Vůně průměr a účinky také. Taková lepší značka Alverde,ale mnohem horší než Weleda. Já už bych si ho znovu nepořídila.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ bio certifikace
+ nevysušuje

Mínusy:
- vůně ani účinky nejsou nic nadprůměrného, na trhu jsou lepší prdukty za stejné peníze

Hodnocení: 4/10

Brusinka

Brusinka už má trochu jiné vlastnosti, nejedná se totiž o gel,ale o sprchový krém. Takže je mléčný a trošku hustší. Přirovnala bych tento produkt k sprchovým sorbetům Alverde a bohužel i vůně je hodně podobná alverde sprcháčům. Tedy vůně mdlá a taková zvláštní. Mísí se tu sladkost s mírně zatuchlou kyselostí. Mám ho doma otevřený už pár měsíců a ne a ne dokopat se k vypotřebování. Při mytí preferuji hýčkání a i vůni,ale tady mě vůně odrazuje :/



Složení je opět přírodní  a brusinkový extrakt je tu opravdu hodně vysoko,ale prostě moc mě to nenadchlo. Tím, že se jedná v tomto případě o krém , tak rozhodně nevysušuje a možná i trošku o pokožku pečuje,ale stále je horší než Weleda,která i mnohem lépe voní. Vím, že Weleda je dražší ,ale mě to za to stojí. No a tenhle přípravek asi poletí do koše.


Shrnutí:
Plusy:
+ nevysušuje a o pokožku trochu už i pečuje
+ bio složení 

Mínusy:
- aroma
- nic co by mě přesvědčilo o znovu koupení 

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Také mě vždy zklame, pokud nemá kosmetický přípravek nádhernou parfemaci :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky