Lumene 24h hydratační lehounký krém s arktickou vodou

Kosmetiku Lumene mám doma poprvé a konkrétně jsem si zvolila Lehoučký 24h krém s hydratačními účinky. Lumene je spojení arktické přírody a špičkové technologie a jedná se o finskou značku, která na trhu prodává nejen produkty pro péči o pleť,ale také o tělo i vlasy a to již od roku 1970. Produkty jsou převážně z přírodních surovin ( to určitě .. ), například arktické bobule, vřes apod. Samozřejmě nejsou testovány na zvířatech, neobsahují parabeny a obaly jsou šetrné k životnímu prostředí.Toť více méně oficiální text. A kde , že je pravda?



No upřímně podle složení nevím proč se tolik ohání přírodou, já tedy ať se koukám jak se koukám jako v lese si nepřijdu :D Spíše v chemické laboratoři, ale to jsem čekala, už nejsem moc naivní člověk. Takže ano věděla jsem do čeho jdu, že si kupuji klasickou kosmetiku a ne bylinky v tubě. A s tím, jsem do toho šla, chtěla jsem si po hoooodně dlouhé době koupit nějaký lehký krém na léto s klasickým složení a na tenhle jsem četla pozitivní recenze a opravdu není drahý, dá se sehnat za necelé tři stovky například zde, takže proč ho nezkusit a trochu nevybočit z mé přírodní beauty cesty , vždyť změna je život....ne nebojte pořád jsem zastánce přírodní kosmetiky :)


Tak jdeme na samotnou recenzi, obal nic moc, klasika, nenadchne a neurazí. Za "tři" stovky jsem toho ani moc nečekala. Vůně je svěží,ale hodně lehká takže ideální v krému na obličej. Konzistence je něco mezi fluidem a hustým gelem, rozhodně ne krém. Takže pro mě opět ideální. Má lehounce namodralou barvu, která na obličeji není vidět. Nebudu tady vychvalovat nějaké přírodní složky, když jich tam stejně moc není, takže popojedu rovnou na účinky. Krém je vhodná pro smíšenou až mastnou pleť, což sedí. Rychle se vsákne, minutu nebo dvě máte jako u každého gelu pocit že bude lepkat,ale pak se vsákne na 100% a je to všechno v pohodě, zbude Vám jen matný a heboučký čumáček :) Má hydratovat a být ideální pod makeup. A to tedy vážně je v těchto vedrech se hodí pod makeup nebo samotně lépe než Kivvi,které jsem měla předtím,ty na obličeji více tály , tento udrží obličej o trochu matnější a nemám pocit, že mi z něj stéká. A makeup na něm v léte mnohem lépe drží. Póry vůbec neuspává a ani nevysušuje, žádné nové pupínky i když se v létě potím i v obličeji až běda! Jsem z něj vážně nadšená je to asi jeden z nejlepších letních přípravků z chemické kosmetiky jaký jsem kdy měla. Když bych ho porovnala s Madara gelem ( který má krásné složení a naprosto ho miluji ) tak si jsou docela dost podobné - lépe drží makeup,nevysušují, jemně voní, rychle se vsáknou, zmatňují - jen velký rozdíl je ve složení a ceně. Takže  pokud na složení moc nekoukáte nebo potřebujete ušetřit zkuste tenhle od Lumene.


Hodnocení: 9/10 ( bod dolů za složení )

Komentáře

  1. Přesně tento krém teď používám, koupila jsem ho na Parfums a jsem s ním taky moc spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ho koupila tam. Tak jsem ráda, že se taky líbí :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky